Powiatowy Urząd Pracy w Policach informuje, że od 18.03.2025 r. do 27.03.2025 r. do godz. 13:30 będą przyjmowane wnioski od osób bezrobotnych ubiegających się o dofinansowanie na podjęcie działalności gospodarczej w ramach projektu „Aktywizacja osób bezrobotnych pozostających bez pracy w Powiecie Polickim (II i III edycja)”. Zgodnie z założeniami ww. projektu wsparcie jest skierowane do jednej z poniższych grup osób bezrobotnych będących w szczególnie niekorzystnej sytuacji na rynku pracy w Powiecie Polickim:
-
osoby w wieku 18-29 lat,
-
osoby w wieku 55 lat i więcej,
-
osoby długotrwale bezrobotne,
-
kobiety,
-
osoby o niskich kwalifikacjach i/lub kompetencjach,
-
osoby z niepełnosprawnościami.
Dysponujemy środkami umożliwiającymi przyznanie dotacji do wysokości 30 000,00 zł brutto
UWAGI:
- wymagane jest prowadzenie działalności gospodarczej przez okres, co najmniej 12 miesięcy;
- udzielone wsparcie jest pomocą de minimis.
Dokumenty wymagane w procedurze przyznawania dotacji tj. wniosek o dofinansowanie na podjęcie działalności gospodarcze oraz załączniki znajdują się na stronie internetowej Urzędu w dziale „Rynek Pracy", w zakładce „Dokumenty do pobrania" (https://police.praca.gov.pl/dokumenty-dotyczace-dotacji).
Wnioski należy składać:
a. elektronicznie poprzez platformę praca.gov.pl po opatrzeniu ich kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym,
b. w formie papierowej za pośrednictwem poczty na adres tut. Urzędu (pod uwagę brana jest data wpływu),
c. osobiście w Urzędzie poprzez pozostawienie wniosku w miejscu do tego wyznaczonym (Kancelaria Urzędu pok. nr 1).
Szczegółowych informacji udziela: Pani Anna Ziembicka-Kiezik, (91) 312 32 14, aziembicka@pup.policki.pl