Informacja dot. procedury rejestracji i obsługi klientów w urzędzie - Powiatowy Urząd Pracy w Policach


Informacja dot. procedury rejestracji i obsługi klientów w urzędzie

Szanowny Kliencie,
 
poniżej przedstawiamy podstawowe zasady  obsługi obowiązujące w tutejszym Urzędzie:
  1. pracownik Urzędu wyznacza termin oraz godzinę, w którym powinieneś się  zgłosić,
  2. jeżeli chcesz uzyskać informacje na temat usług, czy też instrumentów rynku pracy (np. na temat szkoleń, staży, robót publicznych, dotacji na rozpoczęcie działalności gospodarczej) możesz to zrobić telefonicznie dzwoniąc na numer:
  1. 91 312 32 89
  2. 91 312 32 90
  3. 91 312 32 91
lub zapytaj pracownika Kancelarii Urzędu, on pokieruje Cię do odpowiedniego specjalisty,
 
Pamiętaj jednak, że pracownik Urzędu obsłuży Cię po obsłudze wcześniej umówionych klientów
 
Pracownicy Kancelarii:
  1. udzielą  podstawowych informacji w tym m.in. o terminach naborów wniosków, terminach przetargów i konkursów, planie szkoleń grupowych, miejscu w którym dostępne są oferty pracy, itp.,
  2.  wydadzą aktualne druki wniosków o usługi i instrumenty rynku pracy z  zastrzeżeniem, że  wnioski o przyznanie środków na podjęcie działalności gospodarczej oraz o kształcenie ustawiczne w ramach KFS są wydawane tylko w terminach ogłoszonego naboru.
Rejestracja osoby bezrobotnej/poszukującej pracy odbywa się:
a) elektronicznie, poprzez stronę internetową  www. praca.gov.pl
b) osobiście po wcześniejszym umówieniu się telefonicznie  w dniu planowanej wizyty od godziny  07:45,  tel.  91 312 32 04

 
 
 

Partnerzy

Na skróty

 Przejdź na górę