Informujemy, iż Powiatowy Urząd Pracy w Policach od dnia 30.10.2018 r. prowadzi wśród osób bezrobotnych nabór wniosków o przyznanie dotacji na rozpoczęcie działalności gospodarczej. Każda osoba spełniająca warunki Regulaminu dotyczącego dofinansowania osobie Wnioskującej jednorazowych środków na podjęcie działalności gospodarczej może ubiegać się o przyznanie dotacji.
Dokumenty wymagane w procedurze przyznawania dotacji tj. wniosek o przyznanie dotacji, biznesplan oraz załączniki znajdują się na stronie internetowej Urzędu w dziale „Rynek Pracy", w zakładce „Dokumenty do pobrania" (http://police.praca.gov.pl/dokumenty-dotyczace-dotacji).
Kompletna, czytelnie wypełniona dokumentacja powinna zostać złożona w terminie do dnia 14.11.2018 r. w Kancelarii Urzędu (pok. nr 4) w Powiatowym Urzędzie Pracy w Policach,
ul. Tadeusza Kościuszki 5, 72-010 Police, do godz. 13:30.
Maksymalna kwota dofinansowania wynosi 20 000,00 zł.
Ponadto informujemy, że dla osób zainteresowanych zdobyciem wiadomości na temat zasad opracowania wniosku o dotację i biznesplanu zaplanowano spotkanie z pracownikiem Urzędu w dniu 09.11.2018 r. Wszystkich chętnych prosimy o wcześniejsze potwierdzenie swojego uczestnictwa do dnia 8.11.2018 r. u p. Katarzyny Bubnik na adres e-mail:kabubnik@pup.policki.pl lub telefonicznie pod numerem 91 312 32 14.
Dotyczy projektu: „Aktywizacja osób pozostających bez pracy w wieku 30 lat i więcej znajdujących się w szczególnie trudnej sytuacji na rynku pracy w powiecie polickim (IV)".
Powiatowy Urząd Pracy w Policach informuje, że w okresie od 30.10.2018r. do dnia 14.11.2018r. będzie przyjmował wnioski osób bezrobotnych ubiegających się o dofinansowanie podjęcia działalności gospodarczej. Osoba bezrobotna wnioskująca o wsparcie na uruchomienie działalności gospodarczej powinna być w wieku powyżej 30 lat, znajdować się w szczególnie trudnej sytuacji na rynku pracy i należeć do co najmniej jednej z poniższych grup:
- osoby po 50. roku życia,
- osoby niepełnosprawne,
Dysponujemy środkami umożliwiającymi przyznanie dotacji do wysokości 20,0 tys. zł.
- wsparcie samozatrudnienia osób bezrobotnych znajdujących się w niekorzystnym położeniu na rynku pracy,
- wymagane jest prowadzenie działalności gospodarczej przez okres, co najmniej 12 miesięcy oraz dalsze jej kontynuowania przez kolejne 3 miesiące, po upływie ustawowo wymaganego okresu prowadzenia działalności gospodarczej (łączny okres prowadzenia działalności wynosi 15 miesięcy);
- udzielone wsparcie jest pomocą de minimis.
Kompletna, czytelnie wypełniona dokumentacja powinna zostać złożona w Kancelarii Urzędu (pok. nr 4) w Powiatowym Urzędzie Pracy w Policach, ul. Tadeusza Kościuszki 5, 72-010 Police, do godz. 13:30.
Ponadto informujemy, że dla osób zainteresowanych zaplanowano spotkanie informacyjne,
w trakcie którego omówiony zostanie „Regulamin dotyczący dofinansowania osobie Wnioskującej jednorazowych środków na podjęcie działalności gospodarczej oraz form zwrotu otrzymanych środków" oraz udzielimy odpowiedzi na Państwa pytania związane z wypełnianiem wniosków. Spotkanie odbędzie się w dniu 09.11.2018 r. Wszystkich chętnych prosimy o wcześniejsze potwierdzenie swojego uczestnictwa do dnia 08.11.2018 r. u p. Katarzyny Bubnik na adres e-mail:kabubnik@pup.policki.pl lub telefonicznie pod numerem 91 312 32 14.