Pieniądze dla pracodawców na wyposażenie lub doposażenie nowych stanowisk pracy w ramach projektu RPO 6.5 „Aktywizacja osób pozostających bez pracy w wieku powyżej 29 roku życia znajdujących się w szczególnie trudnej sytuacji na rynku pracy w powiecie polickim".
Szanowni Państwo,
Powiatowy Urząd Pracy w Policach ogłasza nabór wniosków o refundację kosztów wyposażenia / doposażenia tworzonych stanowisk pracy dla osób bezrobotnych powyżej 29 r. ż. tj. od dnia 30 urodzin w ramach projektu RPO 6.5 „Aktywizacja osób pozostających bez pracy w wieku powyżej 29 roku życia znajdujących się w szczególnie trudnej sytuacji na rynku pracy w powiecie polickim".
Warunkiem otrzymania refundacji jest chęć zatrudnienia osoby bezrobotnej na okres 24 miesięcy na umowę o pracę w pełnym wymiarze. Kwota refundacji kosztów wyposażenia wynosi ok. 19 000 zł na każde stanowisko pracy.
Dokumenty wymagane w procedurze przyznawania refundacji tj. wniosek o przyznanie refundacji oraz Informacja o otrzymanej pomocy publicznej można pobrać na stronie internetowej Urzędu w dziale „Rynek Pracy", w zakładce „Dokumenty do pobrania"
(http://police.praca.gov.pl/dokumenty-dotyczace-refundacji-dla-pracodawcow) lub osobiście w siedzibie Urzędu (I piętro, pokój nr 9).
Kompletna, czytelnie wypełniona dokumentacja powinna zostać złożona w Kancelarii Urzędu (pok. nr 4) w Powiatowym Urzędzie Pracy w Policach, ul. Tadeusza Kościuszki 5, 72-010 Police. Wnioski będą rozpatrywane na bieżąco do momentu wyczerpania środków przeznaczonych na ten cel.
Wszelkich informacji udziela telefonicznie pod numerem 91 312 32 16 lub osobiście w pok. 9 p. Anna Ziembicka-Kiezik.
Szanowni Państwo,
Powiatowy Urząd Pracy w Policach ogłasza nabór wniosków o refundację kosztów wyposażenia / doposażenia tworzonych stanowisk pracy dla osób bezrobotnych powyżej 29 r. ż. tj. od dnia 30 urodzin w ramach projektu RPO 6.5 „Aktywizacja osób pozostających bez pracy w wieku powyżej 29 roku życia znajdujących się w szczególnie trudnej sytuacji na rynku pracy w powiecie polickim".
Warunkiem otrzymania refundacji jest chęć zatrudnienia osoby bezrobotnej na okres 24 miesięcy na umowę o pracę w pełnym wymiarze. Kwota refundacji kosztów wyposażenia wynosi ok. 19 000 zł na każde stanowisko pracy.
Dokumenty wymagane w procedurze przyznawania refundacji tj. wniosek o przyznanie refundacji oraz Informacja o otrzymanej pomocy publicznej można pobrać na stronie internetowej Urzędu w dziale „Rynek Pracy", w zakładce „Dokumenty do pobrania"
(http://police.praca.gov.pl/dokumenty-dotyczace-refundacji-dla-pracodawcow) lub osobiście w siedzibie Urzędu (I piętro, pokój nr 9).
Kompletna, czytelnie wypełniona dokumentacja powinna zostać złożona w Kancelarii Urzędu (pok. nr 4) w Powiatowym Urzędzie Pracy w Policach, ul. Tadeusza Kościuszki 5, 72-010 Police. Wnioski będą rozpatrywane na bieżąco do momentu wyczerpania środków przeznaczonych na ten cel.
Wszelkich informacji udziela telefonicznie pod numerem 91 312 32 16 lub osobiście w pok. 9 p. Anna Ziembicka-Kiezik.