Szanowni Państwo,
Informujemy, iż Powiatowy Urząd Pracy w Policach od dnia 19.08.2019 r. prowadzi wśród osób bezrobotnych nabór wniosków o przyznanie dotacji na rozpoczęcie działalności gospodarczej. Każda osoba spełniająca warunki Regulaminu dotyczącego dofinansowania osobie Wnioskującej jednorazowych środków na podjęcie działalności gospodarczej może ubiegać się o przyznanie dotacji.
Dokumenty wymagane w procedurze przyznawania dotacji tj. wniosek o przyznanie dotacji, biznesplan oraz załączniki znajdują się na stronie internetowej Urzędu w dziale „Rynek Pracy", w zakładce „Dokumenty do pobrania" (http://police.praca.gov.pl/dokumenty-dotyczace-dotacji).
Kompletna, czytelnie wypełniona dokumentacja powinna zostać złożona w terminie do dnia 06.09.2019 r. w Kancelarii Urzędu (pok. nr 4) w Powiatowym Urzędzie Pracy w Policach, ul. Tadeusza Kościuszki 5, 72-010 Police, do godz. 13:30.
Maksymalna kwota dofinansowania wynosi 20 000,00 zł.
Ponadto informujemy, że dla osób zainteresowanych zdobyciem wiadomości na temat zasad opracowania wniosku o dotację i biznesplanu zaplanowano spotkanie z pracownikiem Urzędu w dniu 29.08.2019 r. Wszystkich chętnych prosimy o wcześniejsze potwierdzenie swojego uczestnictwa do dnia 28.08.2019 r. u p. Katarzyny Bubnik na adres e-mail:kabubnik@pup.policki.pl lub telefonicznie pod numerem 91 312 32 14.