Powiatowy Urząd Pracy w Policach ogłasza nabór wniosków o refundację kosztów wyposażenia / doposażenia tworzonych stanowisk pracy.
Warunkiem otrzymania refundacji jest chęć zatrudnienia osoby bezrobotnej na okres 24 miesięcy na umowę o pracę w pełnym etacie. Kwota refundacji kosztów wyposażenia wynosi ok. 23 000 zł na każde stanowisko pracy.
Dokumenty wymagane w procedurze przyznawania refundacji tj. wniosek o przyznanie refundacji oraz Informacja o otrzymanej pomocy publicznej można pobrać na stronie internetowej Urzędu w dziale „Rynek Pracy", w zakładce „Dokumenty do pobrania"
(http://police.praca.gov.pl/dokumenty-dotyczace-refundacji-dla-pracodawcow)
lub osobiście w siedzibie Urzędu (II piętro, pokój nr 13).
Kompletna, czytelnie wypełniona dokumentacja powinna zostać złożona w Kancelarii Urzędu (pok. nr 4) w Powiatowym Urzędzie Pracy w Policach, ul. Tadeusza Kościuszki 5, 72-010 Police. Wnioski będą rozpatrywane na bieżąco do momentu wyczerpania środków przeznaczonych na ten cel.
Wszelkich informacji udziela telefonicznie pod numerem 91 312 32 14 lub osobiście w pok. 13 p. Katarzyna Bubnik.