Informacja dla osób ubiegających się o dotację na rozpoczęcie działalności gospodarczej

Print Drukuj
 

Szanowni Państwo,

Informujemy, iż Powiatowy Urząd Pracy w Policach w ramach projektu „Powrót do pracy" od dnia 06.11.2014 r. prowadzi wśród osób bezrobotnych nabór wniosków o przyznanie dotacji na rozpoczęcie działalności gospodarczej. Każda osoba bezrobotna spełniająca warunki regulaminu dotyczącego dofinansowania osobie bezrobotnej jednorazowych środków na podjęcie działalności gospodarczej może ubiegać się o przyznanie dotacji.

Dokumenty wymagane w procedurze przyznawania dotacji tj. wniosek o przyznanie dotacji, biznesplan oraz załączniki znajdują się na stronie internetowej Urzędu w zakładce „Dokumenty do pobrania".

 Kompletna, czytelnie wypełniona dokumentacja powinna zostać złożona w terminie do  dnia 21.11.2014 r. w Kancelarii Urzędu (pok. nr 4) w Powiatowym Urzędzie Pracy w Policach, ul. Tadeusza Kościuszki 5, 72-010 Police, do godz. 13:30.

Ponadto informujemy, że dla osób zainteresowanych zdobyciem wiadomości na temat zasad opracowania wniosku o dotację i  biznesplanu zaplanowano spotkanie z pracownikiem Urzędu w dniu 17.11.2014 r. Wszystkich chętnych do udziału prosimy o wcześniejsze potwierdzenie swojego uczestnictwa do dnia 14.11.2014 r. u p. Katarzyny Bubnik na adres e-mail: kabubnik@pup.policki.pl  lub telefonicznie pod numerem 91 312 32 14.

Informacje o publikacji dokumentu