ePraca - zmiany dla pracodawców

Print Drukuj

Szanowni Państwo,

z przyjemnością informujemy, że już od 1 czerwca 2025 r. wchodzi w życie nowa ustawa z dnia 20 marca 2025 r. o rynku pracy i służbach zatrudnienia (Dz.U. 2025, poz. 620), która wprowadza istotne zmiany w zakresie zgłaszania ofert pracy do urzędów pracy, wyznaczając nowy standard procesów rekrutacyjnych w sektorze publicznym.

Jednym z kluczowych elementów zmian jest planowanie uruchomienia platformy ePraca – nowoczesnego, intuicyjnego i przejrzystego narzędzia, które zastąpi Centralną Bazę Ofert Pracy (CBOP). To krok w stronę cyfrowej rewolucji na rynku pracy, który znacząco usprawni proces rekrutacji i ułatwi dotarcie do najlepszych kandydatów.

Dzięki nowemu portalowi ePraca:

• szybciej opublikują Państwo ofertę pracy,

• dotrą Państwo do szerszego grona kandydatów,

• zyskają Państwo dostęp do nowoczesnych narzędzi wspierających selekcję i zarządzanie aplikacjami.

Zgodnie z nowymi przepisami obowiązek korzystania z platformy ePraca przy publikowaniu ofert pracy obejmuje:

• organy administracji publicznej,

• samorządy gospodarcze i zawodowe,

• instytucje działające w imieniu Skarbu Państwa oraz państwowych i samorządowych osób prawnych,

• podmioty wykonujące zadania publiczne lub zarządzające majątkiem publicznym, w tym podmioty z dominującym udziałem Skarbu Państwa czy samorządów.

Zachęcamy do zgłaszania ofert pracy za pośrednictwem portalu praca.gov.pl

W razie ewentualnych pytań jesteśmy do Państwa dyspozycji. Z przyjemnością pomoże Państwu Pani Magdalena Dzirba, tel. 91 312 32 17.

Informacje o publikacji dokumentu