Nabór wniosków o zorganizowanie prac interwencyjnych w 2022 roku

Print Drukuj
Powiatowy Urząd Pracy w Policach informuje, że w okresie od 27.12.2021 r. do dnia 14.01.2022 r. prowadzi nabór wniosków o zorganizowanie prac interwencyjnych.
 
Wnioski należy składać:
 
  1. w formie papierowej za pośrednictwem poczty  na adres tut. Urzędu,
  2. elektronicznie poprzez platformę praca.gov.pl po opatrzeniu ich kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym
  3. osobiście w Urzędzie poprzez pozostawienie wniosku w miejscu do tego wyznaczonym (Kancelaria Urzędu pok. nr 6 ).
Informacje na temat prac interwencyjnych uzyskają Państwo na stronie:https://police.praca.gov.pl/dla-pracodawcow-i-przedsiebiorcow/wsparcie-tworzenia-miejsc-pracy/prace-interwencyjne oraz pod numerem telefonu 91 312 32 15, a także za pośrednictwem poczty elektronicznej:  jlis@pup.policki.pl
Dokumenty dotyczące prac interwencyjnych tj. wniosek o organizację prac interwencyjnych  oraz załączniki znajdują się na stronie internetowej Urzędu w dziale „Rynek Pracy", w zakładce „Dokumenty do pobrania"
https://police.praca.gov.pl/dokumenty-dotyczace-prac-interwencyjnych
 
Kolejny nabór wniosków o zorganizowanie prac interwencyjnych planowany jest w lutym 2022 roku.
 
Informacje o publikacji dokumentu