Rejestracja osób bezrobotnych

Print Drukuj
Rejestracja osób bezrobotnych odbywa się za pośrednictwem systemu praca.gov.pl lub po uprzednim umówieniu się telefonicznym tel. 91 312 32 04.

Dostępne formy rejestracji:
 
1. Przekazanie danych z wyznaczeniem terminu zgłoszenia:
 
Osoba ubiegająca się o zarejestrowanie musi wypełnić wszystkie pola formularza dostępnego na stronie internetowej www.praca.gov.pl.
Po przekazaniu wymaganych danych powiatowy urząd pracy wyznacza termin stawiennictwa w urzędzie, w celu dostarczenia wszystkich wymaganych na potrzeby rejestracji dokumentów i dokonania rejestracji.
Datą dokonania rejestracji bezrobotnego lub poszukującego pracy będzie dzień zgłoszenia się do powiatowego urzędu pracy wraz z wymaganym kompletem dokumentów, a nie dzień wypełnienia formularza elektronicznego.
 
2. Rejestracja osoby bezrobotnej/poszukującej pracy bez konieczności wizyty w Urzędzie:
 
Do wniosku o dokonanie rejestracji dostępnego na stronie internetowej www.praca.gov.pl. konieczne jest załączenie wszystkich zeskanowanych dokumentów wymaganych do rejestracji. Wypełniony wniosek wraz z załącznikami należy podpisać bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP.
 
3. Telefoniczne umówienie wizyty:
 
W dniu kiedy osoba ubiegająca się o rejestrację chce zgłosić się do Urzędu powinna zadzwonić pod numer telefonu 91 312 32 04 od godz. 7.45 celem uzgodnienia wolnego terminu rejestracji.
 

Załączniki

zasady dot.branż. 26.02.
zasady dot.branż. 26.02..pdf 287 KB
Informacje o publikacji dokumentu