Szanowni Państwo,
Informujemy, iż Powiatowy Urząd Pracy w Policach w ramach projektu „Powrót do pracy" od dnia 26.08.2014 r. prowadzi wśród osób bezrobotnych nabór wniosków o przyznanie dotacji na rozpoczęcie działalności gospodarczej. Każda osoba bezrobotna spełniająca warunki regulaminu dotyczącego dofinansowania osobie bezrobotnej jednorazowych środków na podjęcie działalności gospodarczej może ubiegać się o przyznanie dotacji.
Dokumenty wymagane w procedurze przyznawania dotacji tj. wniosek o przyznanie dotacji, biznesplan oraz załączniki znajdują się na stronie internetowej Urzędu w zakładce „Dokumenty do pobrania".
Kompletna, czytelnie wypełniona dokumentacja powinna zostać złożona w terminie do dnia 12.09.2014 r. w Kancelarii Urzędu (pok. nr 4) w Powiatowym Urzędzie Pracy w Policach, ul. Tadeusza Kościuszki 5, 72-010 Police, do godz. 13:30.
Ponadto informujemy, że dla osób zainteresowanych zdobyciem wiadomości na temat zasad opracowania wniosku o dotację i biznesplanu zaplanowano spotkanie z pracownikiem Urzędu w dniu 09.09.2014 r. Wszystkich chętnych do udziału prosimy o wcześniejsze potwierdzenie swojego uczestnictwa do dnia 08.09.2014 r. u p. Katarzyny Bubnik na adres e-mail: kabubnik@pup.policki.pl lub telefonicznie pod numerem 91 312 32 14.