Szanowni Państwo,
Informujemy, iż Powiatowy Urząd Pracy w Policach w ramach projektu „Powrót do pracy" od dnia 27.01.2014 r. prowadzi nabór wniosków o refundację kosztów wyposażenia/doposażenia stanowiska pracy dla osoby bezrobotnej powyżej 50 roku życia. Każda firma spełniająca warunki regulaminu dotyczącego refundacji kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy dla skierowanego bezrobotnego może ubiegać się o przyznanie refundacji.
Dokumenty wymagane w procedurze przyznawania refundacji tj. wniosek o refundowane stanowisko oraz załączniki znajdują się na stronie internetowej Urzędu w zakładce „Dokumenty do pobrania".
Kompletna, czytelnie wypełniona dokumentacja powinna zostać złożona w Kancelarii Urzędu (pok. nr 4) w Powiatowym Urzędzie Pracy w Policach, ul. Tadeusza Kościuszki 5, 72-010 Police, w godz. 7:45 - 14:30.
Ponadto informujemy, że wszelkich informacji udziela telefonicznie pod numerem 91 312 32 14 lub osobiście w pok. 13 p. Katarzyna Bubnik.
Informujemy, iż Powiatowy Urząd Pracy w Policach w ramach projektu „Powrót do pracy" od dnia 27.01.2014 r. prowadzi nabór wniosków o refundację kosztów wyposażenia/doposażenia stanowiska pracy dla osoby bezrobotnej powyżej 50 roku życia. Każda firma spełniająca warunki regulaminu dotyczącego refundacji kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy dla skierowanego bezrobotnego może ubiegać się o przyznanie refundacji.
Dokumenty wymagane w procedurze przyznawania refundacji tj. wniosek o refundowane stanowisko oraz załączniki znajdują się na stronie internetowej Urzędu w zakładce „Dokumenty do pobrania".
Kompletna, czytelnie wypełniona dokumentacja powinna zostać złożona w Kancelarii Urzędu (pok. nr 4) w Powiatowym Urzędzie Pracy w Policach, ul. Tadeusza Kościuszki 5, 72-010 Police, w godz. 7:45 - 14:30.
Ponadto informujemy, że wszelkich informacji udziela telefonicznie pod numerem 91 312 32 14 lub osobiście w pok. 13 p. Katarzyna Bubnik.