Powiatowy Urząd Pracy w Policach informuje, iż bezpośrednia obsługa klienta wyłączona jest do odwołania.
Wszelkie sprawy urzędowe są załatwiane telefonicznie, elektronicznie lub ePUAP.
Dokumenty należy składać: Wszelkie sprawy urzędowe są załatwiane telefonicznie, elektronicznie lub ePUAP.
- elektronicznie poprzez platformę praca.gov.pl po opatrzeniu ich kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym
- w formie papierowej za pośrednictwem poczty na adres tut. Urzędu;
- osobiście w Urzędzie poprzez pozostawienie wniosku w miejscu do tego wyznaczonym (skrzynka podawcza umieszczona w siedzibie Urzędu).
Rejestracja osób bezrobotnych odbywa się w godzinach 8:00 – 14:00, wyłącznie za pośrednictwem systemu praca.gov.pl (rejestracja elektroniczna), lub po uprzednim umówieniu się telefonicznie tel. 91/ 312 32 04.
Do kontaktu z pracownikami urzędu służą telefony:
Sekretariat: tel. 91 424 08 59
Kancelaria: tel. 91 312 32 05
Rejestracja: tel. 91 312 32 04
Obsługa cudzoziemców i pracodawców: tel. 91 312 32 88, 91 312 32 16