Powiatowy Urząd Pracy w Policach informuje, że w okresie od 22.08.2022 r. do dnia 02.09.2022 r. będzie przyjmował wnioski od osób bezrobotnych ubiegających się o dofinansowanie na podjęcie działalności gospodarczej.
Dysponujemy środkami umożliwiającymi przyznanie dotacji do wysokości 35 000,00 zł brutto.
Wszystkie osoby zainteresowane proszone są o zapoznanie się z dokumentem „Zasady dotyczące pomocy przyznawanej w postaci jednorazowych środków na rozpoczęcie własnej działalności gospodarczej w Powiatowym Urzędzie Pracy w Policach".
Wniosek o dofinansowanie wraz załącznikami oraz Zasady można pobrać ze strony internetowej Urzędu pod adresem https://police.praca.gov.pl/dokumenty-dotyczace-dotacji.
Wnioski należy składać:
- elektronicznie poprzez platformę praca.gov.pl po opatrzeniu ich kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym,
- w formie papierowej za pośrednictwem poczty na adres tut. Urzędu (pod uwagę brana jest data wpływu),
- osobiście w Urzędzie poprzez pozostawienie wniosku w miejscu do tego wyznaczonym (Kancelaria Urzędu, pok. nr 1 , do godz. 14:30 02.09.2022 r.).
Osoby zainteresowane uzyskaniem informacji na temat sposobu wypełnienia wniosku mogą wziąć udział w spotkaniu z pracownikami tut. Urzędu. Spotkanie odbędzie się w Powiatowym Urzędzie Pracy w Policach przy ul. T. Kościuszki 5 w dniu 29.08.2022 r. o godz. 11.00 (sala nr 25).
Szczegółowych informacji udziela:
Imię i nazwisko | Stanowisko | Nr telefonu | Adres e-mail |
Sandra Strużyna | Specjalista ds. programów | /91/ 312 32 15 | sstruzyna@pup.policki.pl |
Anna Ziembicka-Kiezik | Specjalista ds. programów | /91/ 312 32 14 | aziembicka@pup.policki.pl |