Deklaracja dostępności

Print Drukuj

Powiatowy Urząd Pracy w Policach zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja dostępności dotyczy strony police.praca.gov.pl.

Data publikacji strony internetowej: Data ostatniej istotnej aktualizacji:

Stan dostępności cyfrowej

Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności i wyłączeń wymienionych poniżej.

Niedostępne treści

  • część plików .PDF to skany dokumentów,
  • Użytkownicy mogą tu podeprzeć się narzędziem do OCR-u,
  • część zdjęć, grafik oraz załączników jest pozbawiona opisu alternatywnego

Treści nieobjęte przepisami

  • Dokumenty opublikowane przed 23 września 2018 r. nie są dostępne cyfrowo. Jeśli potrzebujesz, któregoś z nich w formie dostępnej, skontaktuj się z nami i wskaż, o który dokument chodzi.
  • mapy są wyłączone z obowiązku zapewniania dostępności.

Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja

  • Data sporządzenia deklaracji:
  • Data ostatniego przeglądu deklaracji:

Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej strony internetowej v. 2.2 (docx, 0,12MB).

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Katarzyna Tołkacz - mejlowo ktolkacz@pup.policki.pl lub telefonicznie 91 312 32 13.

Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.

Zgłaszając takie żądanie podaj:

  • swoje imię i nazwisko,
  • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
  • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
  • opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.

Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.

Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.

Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.

Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszego urzędu:

  • Paweł Wieczorkowski – Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Policach
  • Adres: ul. Tadeusza Kościuszki 5, 72 - 010 Police
  • mejl: sekretariat@pup.policki.pl .
Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.

 

Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.

Dostępność architektoniczna

Powiatowy Urząd Pracy w Policach — ul. Tadeusza Kościuszki 5, 72-010 Police

Powiatowy Urząd Pracy w Policach zlokalizowany jest w dwóch dwupiętrowych budynkach o zabytkowym charakterze, do których można dojechać wykorzystując komunikację publiczną. Do urzędu prowadzi pięć linii autobusowych – 101, 102, 103, 106 i 109. Przystanki tych linii mieszczą się przy pętli autobusowej Police Rynek.

Budynki posiadają po jednym wejściu pełniącym także rolę wyjścia ewakuacyjnego. Budynki nie posiadają windy, dotarcie na I lub II piętro możliwe jest wyłącznie schodami. W budynku A – głównej siedzibie Urzędu dla osób z niepełnosprawnościami ruchowymi poruszających się na wózkach zapewniony jest swobodny wjazd do budynku z poziomu terenu, dostępne są pomieszczenia i przestrzenie na parterze, w tym łazienka przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnościami ruchowymi. Punkt informacyjny znajduje się na wprost od wejścia do Urzędu, przy którym znajduje się pętla indukcyjna dla osób niedosłyszących. Brak znaczników dla niewidomych totupoint i oznakowani w alfabecie Braille’a. Wewnątrz budynku krawędzie pierwszego i ostatniego biegu schodów są pomalowane w kolorze kontrastowym oraz stopnie schodów posiadają dotykowe wskaźniki (pinezki).

Do budynku Urzędu można wejść wraz z psem asystującym oraz/lub terapeutycznym. Warunkiem skorzystania z uprawnienia jest wyposażenie psa w uprząż/smycz.

Urząd nie ma parkingów z wyznaczonymi miejscami postojowymi dla osób z niepełnosprawnościami.

Dostępność komunikacyjno-informacyjna

Osoby ze szczególnymi potrzebami mogą kontaktować się z Urzędem za pośrednictwem:

  • operatora pocztowego,
  • poczty elektronicznej: sekretariat@pup.policki.pl,
  • skrzynki E-puap,
  • e-doręczeń,
  • faxu: 913176681,

Powiatowy Urząd Pracy w Policach posiada pętle indukcyjną, która znajduje się bezpośrednio przy punkcie informacyjnym.

Urząd nie zapewnia usług pomocy tłumacza języka migowego - kontakt osobisty.

Istnieje możliwość skorzystania z tłumacza polskiego języka migowego przez strony internetowe (tłumaczenie online).

Informacje o publikacji dokumentu