Powiatowy Urząd Pracy w Policach zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Deklaracja dostępności dotyczy strony police.praca.gov.pl.
Data publikacji strony internetowej: Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Stan dostępności cyfrowej
Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności i wyłączeń wymienionych poniżej.
Niedostępne treści
- część plików .PDF to skany dokumentów,
- Użytkownicy mogą tu podeprzeć się narzędziem do OCR-u,
- część zdjęć, grafik oraz załączników jest pozbawiona opisu alternatywnego
Treści nieobjęte przepisami
- Dokumenty opublikowane przed 23 września 2018 r. nie są dostępne cyfrowo. Jeśli potrzebujesz, któregoś z nich w formie dostępnej, skontaktuj się z nami i wskaż, o który dokument chodzi.
- mapy są wyłączone z obowiązku zapewniania dostępności.
Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja
- Data sporządzenia deklaracji:
- Data ostatniego przeglądu deklaracji:
Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej strony internetowej v. 2.2 (docx, 0,12MB).
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Katarzyna Tołkacz - mejlowo ktolkacz@pup.policki.pl lub telefonicznie 91 312 32 13.
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.
Zgłaszając takie żądanie podaj:
- swoje imię i nazwisko,
- swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
- dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
- opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.
Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.
Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszego urzędu:
- Paweł Wieczorkowski – Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Policach
- Adres: ul. Tadeusza Kościuszki 5, 72 - 010 Police
- mejl: sekretariat@pup.policki.pl .
Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.
Dostępność architektoniczna
Powiatowy Urząd Pracy w Policach — ul. Tadeusza Kościuszki 5, 72-010 Police
Powiatowy Urząd Pracy w Policach zlokalizowany jest w dwóch dwupiętrowych budynkach o zabytkowym charakterze, do których można dojechać wykorzystując komunikację publiczną. Do urzędu prowadzi pięć linii autobusowych – 101, 102, 103, 106 i 109. Przystanki tych linii mieszczą się przy pętli autobusowej Police Rynek.
Budynki posiadają po jednym wejściu pełniącym także rolę wyjścia ewakuacyjnego. Budynki nie posiadają windy, dotarcie na I lub II piętro możliwe jest wyłącznie schodami. W budynku A – głównej siedzibie Urzędu dla osób z niepełnosprawnościami ruchowymi poruszających się na wózkach zapewniony jest swobodny wjazd do budynku z poziomu terenu, dostępne są pomieszczenia i przestrzenie na parterze, w tym łazienka przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnościami ruchowymi. Punkt informacyjny znajduje się na wprost od wejścia do Urzędu, przy którym znajduje się pętla indukcyjna dla osób niedosłyszących. Brak znaczników dla niewidomych totupoint i oznakowani w alfabecie Braille’a. Wewnątrz budynku krawędzie pierwszego i ostatniego biegu schodów są pomalowane w kolorze kontrastowym oraz stopnie schodów posiadają dotykowe wskaźniki (pinezki).
Do budynku Urzędu można wejść wraz z psem asystującym oraz/lub terapeutycznym. Warunkiem skorzystania z uprawnienia jest wyposażenie psa w uprząż/smycz.
Urząd nie ma parkingów z wyznaczonymi miejscami postojowymi dla osób z niepełnosprawnościami.
Dostępność komunikacyjno-informacyjna
Osoby ze szczególnymi potrzebami mogą kontaktować się z Urzędem za pośrednictwem:
- operatora pocztowego,
- poczty elektronicznej: sekretariat@pup.policki.pl,
- skrzynki E-puap,
- e-doręczeń,
- faxu: 913176681,
Powiatowy Urząd Pracy w Policach posiada pętle indukcyjną, która znajduje się bezpośrednio przy punkcie informacyjnym.
Urząd nie zapewnia usług pomocy tłumacza języka migowego - kontakt osobisty.
Istnieje możliwość skorzystania z tłumacza polskiego języka migowego przez strony internetowe (tłumaczenie online).